Saturday, March 28, 2015

4 SEBAB PREMIUM BEAUTIFUL BEST!

“When life gives you CURVES, flaunt them!”

Assalamualaikum wrt. wbt.

Salam ukhwah kepada semua pembaca yang budiman,

Terima kasih kerana masih sudi berkunjung ke blog saya.

Hari ini saya akan berkongsi 4 sebab kenapa Premium Beautiful menjadi pilihan saya:


                                                        Image result for premium beautiful corset             

1) Produk kualiti SUPERBRAND


Maksud produk Superbrand ini adalah produk yang telah diiktiraf kualitinya oleh organisasi penjenamaan terkenal di lebih 80 buah negara iaitu Superbrands. 70% pelanggan dalam pasaran menyatakan mereka lebih terbuka dan yakin untuk membeli produk yang mempunyai pengiktirafan Superbrands. Bukan semua produk mendapat pengiktirafan ini. Hanya satu dalam setiap kategori produk sebagai contoh Colgate dalam ubat gigi, Gardenia dalam kategori roti, Google dalam kategori enjin carian.

Makanya, boleh kita rumuskan yang korset Premium Beautiful ini adalah produk korset yang diiktiraf berbanding korset-korset lain di pasaran..Kita pun kalau boleh nak beli apa-apa barang sekalipun, suka jika dapat membeli barang yang berkualiti dan diiktiraf kualitinya, tak gitu?

                    Image result for premium beautiful           Image result for premium beautiful


2) Lifetime WARRANTY & FREE Service


Ini pun satu tarikan juga buat saya. Jaminan sepanjang hayat? Biar benar?? Ye, betul! Selagi ada tag ‘Premium Beautiful’ pada korset anda, selagi itulah pihak syarikat akan menerima kembali korset anda untuk dibaiki secara PERCUMA. Susah nak percaya, kan?

Saya pun masih ada satu set Premium Beautiful yang saya beli 10 tahun lepas dan kainnya masih elok dan boleh dipakai walaupun selepas melahirkan 2 orang anak! Cuma selepas anak yang ketiga, dah berpeluh-peluh akak nak memakainya..a.k.a beli saiz baru yang besar sikit aje lah..hahaha

Tapi, bayangkan lah..semuanya SELEPAS 10 TAHUN ok..ini baru alah membeli menang memakai!

3) Custom-Made


Aktiviti fitting
                                   


Salah satu persepsi tentang korset ialah saiznya pasti S, M, L, XL dan mungkin 1 keping atau 2 keping. Namun tidak bagi korset Premium Beautiful. Premium Beautiful atau nama mesranya PB ni mempunyai saiz yang berbeza-beza. Jika nak pakai harus diukur dahulu empunya badan. Ya lah bukan semua wanita punya bentuk badan yang ideal kan. Macam saya sendiri, dada dan pinggang bersaiz kecil tetapi punggung dah kena pakai saiz besar sebab dah beranak tiga!

PB ni juga datang dalam tiga (3) keping iaitu Long Bra, Long Girdle (seluar) dan Waist Nipper (bengkung). Setiap satunya perlu difitting dahulu agar tak terlalu ketat atau terlalu longgar bila dipakai.

Haa sapa kata nak buat baju kawin je kena gi fitting?


4) INSTANT SHAPING!


Satu lagi kelebihan Premium Beautiful ialah Instant Shaping bermaksud korset ini mampu memberikan sipemakainya badan yang kemas serta-merta, menyembunyi dan menyimpan lemak-lemak sipemakainya di tempat-tempat yang strategik dan sepatutnya. Perut buncit dan rumah pangsa dari pandangan sideways semua hilang! Maka tak hairanlah ramai wanita yang nak ke majlis-majlis keramaian suka mengenakan PB untuk kesan kemasan pada kebaya atau busana yang dikenakan.

Jadi bagaimana nak dapat badan yang terbentuk dan kekal bentuknya? Haa tu kenalah istiqomah memakai PB 8 jam setiap hari selama 3 hingga 6 bulan. InshaaAllah, akan nampak hasilnya. 

Rome wasn’t built in one day, remember?


                 Image result for premium beautiful tsunami           Image result for premium beautiful tsunami


Jika anda teringin nak rasa sendiri pengalaman mengenakan Premium Beautiful tailor made untuk tubuh anda, boleh call/sms/whatsapp saya


Nadiah 

013 3355 035 

No comments:

Post a Comment